melisakucuk Normal de de duygusal birisiyim ama hamilelikte her lafa alınıyor ve ağlıyorum bu durum normal mi hamilelikle mı alakalı sizce yaşayanlar var mı ?
kalekusu melisakucuk sizinki kadar olmasa da ben de artık şaka kaldırmakta zorlanıyorum. Ve ağlamaya daha yatkınım bir başlayınca duramıyorum😅
beyzzsenturkkk melisakucuk ben ki kocamı kâle almazdım su an salak gibi her lafına ağlıyorum üzülüyorum o da sana noldu diyor dkslsjjwns
Sinerjik Ben gecen arda gulerin 69 metreden attigi golun videolarina 10 15 dk falan ağladım. Milli bi gurur muydu niye o kadar moda girdim bilmiyorum sonra annesini düşündüm gene agladim falan cok sacmaydi djdj