👋 Merhaba !!
14 haftalık hamileyim. Allah hepimize öncelikle sağlıklı güzel bir gebelik ve sağlıkla bebeklerimizi kucağımıza almayı nasip etsin 🥹
Sorum şu hanımlar, ilk bebek hareketlerini ne zaman hissederiz? Nasıl ayırt ederiz? Nasıl anlarız?
Sizce ? 💝😇