Kızlar 35. Haftadayım 33 haftada deli gibi baslayan ve asla gecmeyen bel böbrek agrısı yasamaya basladım resmen yerleri yırtıyorum agrı gelince dr gittim bebek böbrege baskı yapıyo dedi serum taktı 2 günde bi serum yiyorum arveleste iyi geliyo ama dr gün aşırı içebilirsin dedi bebek için ciger geliştirici iğne oldum buagrıyla ben 3 hafta nasıl sabretcem birde en önemlisi bebek artık eskisi kadar hareket etmiyo yok dencek kadar az hareketi doktora gitmelimiyim