busraaaqq nk93 canım bende aşılama yaptırmıştım 12. Günde test yaptığımda aynı böyle silik çizgi çıkmıştı gidip kan verdiğim de hamile olduğumu öğrendim, git kan ver bence için rahatlar
tugbaugur nk93 iğneden sonraki günü 1. gün sayıyoruz diye biliyorum canım senin 10. gün oluyor yani daha erken bence 13-14. günlerde tekrar yap
nk93 Benim daha 11.gun oluyor acaba iğne etkisini diye düşünüyorum ama bu ayda pms öncesi olan belirtilerim yok sadece çok hafif kasıklarim ara ara ağrıyor sizin bebeğiniz hayırol olsun sağlıkla doğdun inşaAllah ilk Ovitrelle deneyiminiz miydi?
gmz585 Benimde bu ay oviteralle ilk denemem 2. Çocuk için 9 aydır istyoruz olmadı doktorum böyle deneyelim bide dedi şuan 13. Gün beklemedeyim hem umutsuz hem heyecanlıyım