iremiko_ progestan kullanıyor musun bu süreçte canim o da koruyucu olur. Bende 28 haftalik hamileyim gecmiste riskim olustu suan da da temkinli olmaya calisiyorum 32 haftada 31 kötü degil diye biliyorum oksurukten korkmani da anliyorum bende iste gecen hafta gripken cok hapsirdim sumkururken kastim falan doktora gittim kisalma olmamıştı… Progestan ihmal etmedim ama sende bi danis istersen fitil kullan öksürüğün gecene kadar. Fitil kullanamiyorsan progestan igne. Ha kullaniyorsan da endise etme allahin izniyle bisey olmaz uzan bol bol