azra01 lamiayldz gebe olduğunu bilip yazdıysa kullan canim birsey olma bende kullandım ilacın ismi ne?
kvsronlerr lamiayldz yine de kadın doğum doktorunuza sorun verdiği ilacı kbb doktorunun gebeliğimi bilip verdiği ilaçları kadın doğum doktorum uygun bulmamıştı benim
senaninannesi_ lamiayldz takipli olduğun doktors sorman lazım o imza kaşe vermeden ilaç yada herhangi bi tedavi uygulanmıuo diye biliyorum
lamiayldz azra01 bildiği halde klamoks yazdı siz nelullandınız şuan 19 haftalık hamileyim inşallah bşrşey olmaz ya çok korkuyorum
lamiayldz kvsronlerr kadın doğum doktoruma da sordum bir sakıncası yok dedi ama yine de tedirgin oluyor insan bi
FatmaS41 lamiayldz canım çok fena grip oldum bana da doktorum verdi bunu özellikle sordum gebelikte kullanılır mı vs zaten düşük doz veriyoruz bir sakıncası yok dediler kullandım şimdilik bir sıkıntım yok inşallah sende de olmaz 🤍
azra01 lamiayldz bana largopen yazmıştı doktorum ama bana yazan dis doktoruydu araştırdım internetten gebelikte kullanılır mi diye öyle kullandım sizde bir araştırın
lamiayldz FatmaS41 kalmoks 1000mg yazdı 3 gün başta iki günde işlemden sonra sonra kullan dedi düşük doz mı oluyor böyle ?
lamiayldz azra01 araştırdım her markayı kullanan olmuş Buda kafa karıştırıcı gerçekten normalde zararlıyken nasıl gebelikte zararlı olmuyor onu anlamdım
fatma102 lamiayldz kullandım ben yanlış hatırlamıyorsam 30. Haftalikken doktor yazdıysa kullan o çile çekilecek gibi değil çünkü geçmiş olsun kutuyu tam bitirmeden etki etmiyor haberin olsun
sarilale123 lamiayldz vallahi Doktor yazdıysa kullanılacak mecbur.şu anda da gribim mesela, sinüzit ağrım başladı birkaç gün dayan geçmezse antibiyotik başlayalım dedi verince tekrar kullanacağım çünkü iltihap da bebeğe zararlı.