6 yaşındaki oğlumda 2 senedir romatizma var romatizmaya bağlı olarak yaklaşık bir senedir üveit var her hafta iğne artı damlalar o kadar öok ilaç kullanıyorki bugün yine göz muanesi vardı gözümde üveit hala aktif napacağımı şaşırdım hamileyim o kadar çok üzülüyorum ki Rabbimden en çok istediğim şey bir önce yavrumun kalıcı şifa bulmadı ne olur sizde dua edin kimin kime ediceği dua kabul olunur bilinmez Rabbim şifa bekleyen tüm hastalara şifa versin yavruma beraber amin 🤲