kubra1238 şimdi şöyle ki siz 10 cmle de gitseniz devlete giderseniz sizi sezaryene alırlar sizde boşuna ağrı çekmiş olursunuz bu birincisi,ikinci olarak riski var tabiki hem normalin hem sezaryenin hem ssvd nin riski var,rüptür en kritik olanı rahim yırtılıp iç kanama riski olur ve siz evde sancı çekerseniz bunu fark edip hastaneye gidene kadar allah korusun diyorum🙏🏻ancak şöyle durum var bende devlet hast.gidiyorum ve takipli olduğum Dr ssvd destekliyor sürekli ona randevu alıyorum ve bunu konuşuyoruz benim 7 yıl olacak ikinci gebelik ve 10 cmle yüz geliş diye acil sezaryen oldum bana senin normal olur deneriz ama sancıyı evde çekmek yok hemen hastaneye geleceksin dedi eğer acilde başka arkadaşım olursa seni sezaryene alır dedi çünkü malum riske girmiyorlar