Kızlar ben şuan 26+2 haftalık hamileyim ilk doğumum sezaryan oldu haliyle bu da böyle olacak bu durumda 38. Haftada doğum oluyor genelde aynı haftada olduğumuz hamişler doğum tarihleriniz ne zaman acaba. Başka bir uygulamada 38. Haftaya baktığımda 16-23 haziran olarak gösteriyor. Chatgbt ye sorduğumda temmuz diyor kafam karıştı açıkçası. Doktora sormak için de erken galiba tahmini bir ay da söylemedi daha önce. Aynı haftada olduğumuz hamişler varsa bilgisi varsa söylerse sevinirim.