ebruu1616 İsim kararsızlığı eşim; aybars veya görkem olsun istiyor bende egemen veya poyraz sizce? Başka önerilere de açığım
rabiaduru1 ebruu1616 görkem ismi bana hep tatlı gelmiştir. Görkemler yakısıklı olur😅 Poyraz rüzgar isimleri bna sert geliyor Egemen de ı -hı ben terch etmzdm
mervekalkann ebruu1616 Bence eşiniz ile birlikte seçmiş olduğunuz çift isimlerden birini eleyin birer İsim çıkarın anket yapalım oy çokluğuna göre karar verilsin çıkan sonuca göre aksiyon alırsınız 😂