Ben ilkin özelde oldum anestezi etkisinde takmışlardı hissetmedim şu an devlette olacağım ve öncesinde takıyorlarmış sordum hastaneye ve korkuyorum acaba neye eşit ağrısı taktırlar söyleyebilir mi el üstü damar yolu mesela çok acıyor ona mı eşit yoksa alttan muayeneye mi eşit bir örnek verebilir misiniz psikolojik olarak yoksa kascam kendimi