Nasıl geçer bu kaşıntı tecrübe eden var mı gebelik kolestazı olmuşum yatışım yapıldı 3 gündür yatıyorum gram ilerleme olmadı deli gibi kaşınıyorum kendimi param parça ettim ilaçlar kesmiyor. Karaciğer enzimlerim de yüksek çıkıyor çözüm ne kızlar lütfen yaşayan varsa yardım etsin elimin içi ayağımın tabanı yüzüm deli gibi kaşınıyor diğer yerlerime zaten dokunamıyorum hep yara oldu kanıyor banyo edince su değince ağlıyorum acıdan 1 güm sonra tam 35 haftalık oluyorum bulduğunuz çareleri paylaşın ne olur