Kızlar 20+ 2 deyim şuan da ilk gebeliğim ben 17+5 de hissetmeye başladım bebeğimi ancak her gün hissetmiyorum yani mesela 3 gündür hissetmiyorum uzanıyorum çikolata falan yiyorum sırf hissedeyim diye yookkk hanımdan ses Seda bir aydınlatın beni sizde durumlar nasıl haftaya kontrole gidicem bir hafta nasıl geçecek bilmiyorum