Hamişler ben tip 1 diyabetli bir anne adayıyım ve ilk gebeliğim 29.haftamdayım doğumla ilgili deneyimlerinizi paylaşırsanız çok mutlu olurum .Tip 1 diyabetli olup doğum sürecini anlatanlara çok rastlamadım belki sonrası içinde merak eden hamişler içinde faydalı olur