kumsalanne kubraaaatt bir hafta yedi gün olduğu için 30×7=210gün yapıyor. Bir ayda 210:30=7 yapıyor yani 7 aylık hamilesin. Böyle hesaplanıyor
busrasya2334 kubraaaatt ben 30. Haftada soranlara 8. Aydan yeni gün aldık diyordum 38 de doğurucam ben 7. Ayda olmuş olamam 🤣 7 bitmiş 8den gün alınmış oluyor artık bence yaniiiii
kubraaaatt kumsalanne ama her ay 30 çekmediği için değişiklik oluyor diye biliyorum yine de teşekkür ederim 😊
cyj kubraaaatt her ay 30 çekmese de bişey değişmiyor ayol😂😂 1 ay 30 gün olarak alınır bu bir dünya kuralı😂
kubraaaatt busrasya2334 yani aslında 30+1 olunca 8.aya girmiş oluyoruz. Şimdi görsellere baktım 7.ay 30.haftada bitiyor
busrasya2334 kubraaaatt ben kafadan hesap yapıyorum aşkım 38. Haftada sezeryan olduğuma göre mesela 30. Haftada 8. Aya giriyorum 34. Haftada ise 9. Aya giriyorum gibi Haftada doğuran da 9 aylık oluyor 36. Haftada doğuran da arada 6 hafta var çok saçma benim kafam karışıyor o hesaplara bakınca 🤣