İyi akşamlar hanımlar , Bu 2. Gebeliğim şuan 15+3 teyim , ilkinde 17 den sonra hissetmeye başlamıştım bunda şuan hissediyorum yani bugün başladı ama bebek aşırı hareketli neredeyse öğlenden beri hiç durmadı karnımı tutunca dışardan hareketleri çok net hissediliyor böyle olan oldumu yani erkenden bu kadar net belli olması normalmi yaşayan varmı . Ertafımdaki bi kaç kişi çok erken böyle olması bence normal değil felan dedi korktum açıkçası .