mislipss
Biz de çok düşündük ama hem haram, insan kandırma gibi geldi. Sonuçta ödemeyi kabul ediyosun da doğuruyosun. Allah korusun bebeğin bileyinden çıkmasın. Hem de dediğin gibi yüzsüzlük olur diye vazgeçtik şikayet etmekten. Muayeneleri özelde oluyorum ben. Devlette de bazen muayene,detaylı ultrason, testler, aşıları oluyorum. Doğumu devlette düşünüyorum. Çocuğu doğum sonrası aynı doktora götür. Doktor trip atcak değil ya niye devlette ücretsiz doğurdun da bana 60.000 tl bayılmadın diye