miramirann Ciğer geliştirici iğne vuruldum 2 doz bebek hareketleri hiç yok gibi bu normalmiş ama karnım ara ara sertleşiyor arada ağrı giriyor gibi normal mi siz iğne sonrası ne zaman doğum yaptınız benim 33+4
rumeysa_ttkrky16 miramirann 2 doz vuruldum 35 te doğum yaptım kilosuna az di 2 hafta geriden geliyodu 3. Ye hamileyim şuan 32.5 im perşembe kontrol var bakalım nasıl çıkacak gelişimi inşallah yolunda olur hersey tansiyon içinde ecopirin kullanıyorum alfamet de 14.9 lafı buluyor en yüksek
aydera miramirann 37 ye yeni girmiş gözüküyordum rutin kontrolde ama -3 geride kalmış bebeğim cumartesi pazar ciğer geliştirici vurulup pazartesi sezeryanımı yaptı bu kararını dışarda daha iyi besleneceğini düşünerek vermişti doktorum
Ddygalz aydera merhabar benim de 2 buçuk hafta gerilik söz konusu 33 haftadayim doktor bebek hareketlerini takip et 1 hafta sonra gel tekrar bakalım dedi sizin bebeğiniz kaç kilo doğdu küvez sürecinjz oldumu
miramirann kardiasell benimde 1 cm aciklik var bebeğim sağlıklı bende enfeksiyon çıkıyordu bebek hep asagida
miramirann Havin49_ iğnede mi doğumuş tetikliyor acaba ya benimde kaç saattir sadece sol tarafta sancı var sok bacak ve kasık agrisi ilk defa oluyor normal mi acaba
Havin49_ miramirann benim iğneden dolayı değil cnm zaten erken doğum riskim vardı vurulduktan sınra da hiçbir. Belirtim yoktu ondan olduğunu sanmıyorum
sefbus 35.haftamda bir doz ciğer geliştirici yapıldı ama doğuma alınmadım bir şey olur diye korkuyorum kızlar ikiz hamileyim
senaninannesi_ miramirann bende ayın 20 sinde vurulucam ciğer geliştirici süreç nasıl ilerledi doktor mu yaptı yoksa reöeteye yazıp eczaneden alıp acilden falan mu yapıldı iğne
miramirann senaninannesi_ doktor yaptı 24 saat arayla özel kliniğe gidiyorum para vs almadı sadece serum için ücret ödedim 2-3 harekterli çok azalıyor ama sonra duzeliyor