elifsn23 yaaa inşallah Çok istiyorum ben kız olmasını öncelikle sağlıklı olsun tabii kiii Rüyamda kızımız oluyordu İsim bulamadık diyordum Eşimde en güzel günlerimizi Eylül ayında yaşadık (sevgililik tarihimiz,nişanımız, düğünümüz, ve evimizi aldığımız tarih eylülde) o yüzden Eylül olsun diyordu uyanınca söyledim çok mantıklı anlamı bizim için hoş geldi birde Ada olsun yanında demişti Hamileliğimden önce kararlaştırmıştık :)