yakutfamilia busu1 Ahahha garip takıntım isimleri ince ünlüler içerince daha güzel bana daha zarif ve sıcak geliyor o yüzden Eylül😅😅😅😅😅
sedabldk Benimde kızım olsaydı koyacagım ısım Eylüldü ama bize erkek nasip oldu çok güzel bir isimm benceeee 🤭😅
busrasya2334 busu1 kızımın adı Asya biz bu ismi seçerken tüm dünya dillerinde anlamı olması, Arapça kökenli olmaması, numerolojisi gibi etkenlere dikkat etmiştik İkinci kızımızı bekliyoruz onun da ismi Arven olacak ☘️
annekiz6141 busu1 Benim aklımdan da asya gecıyor kuzenımın kızınında ismi öyle güzel kı maşallah 🥰😍 Asya bıde kaynanamın annesının ismiymis 😂🤣