serapbttl yorumunuzu düzenlediğiniz görmedim sonradan düzenlenmiş ben yorum yaparken galiba , ne özürü estağfurullah bu şekilde görüp şeker var diye sananlar olur diye düzeltmek istedim sadece. Amacım sizi kırmak falan değildi eger kirdiysam siz kusura bakmayın