champanne kelebegim123 ilk düşündüğüm isimlerden biri Nora diğeri bera idi. Beraya erkek ismi dediler Noraya da evcil hayvan ismi çok kaba falan dediler ikisinden de soğudum ama hala içimde kalanlardan 😂
kelebegim123 champanne Türkiye’de genelde böyle bir algı var maalesef değişik isimlere karşı negatif oluyor çoğu Ben yurtdışındayım buradaki Türkler çocuklarına me isimler koyuyorlar duysalar şok olurlar 🤣🤣🤣🤣
champanne kelebegim123 ben her yerde duyulan çocukların hep adaş olduğu isimleri sevmiyorum anlamı güzel fakat farklı isimler daha çok hoşuma gidiyor. Ama yaşadığım yer buna izin vermiyor 😅
aslmoms ben yabancı isimlere ok um. Fakat ; Yazılışı Türkçe olarak kayda geçerse. Vera hoş buldum burdan. Özden Özdemir aklıma geldi nedense :) Ben isim soyisim uyumunu seviyorum mesela.
champanne aslmoms örneğin felicia değil de felisya yazılabilir. Özden de hoş fakat kendi cocuguma koymak istemem sanırım 😊
champanne kelebegim123 ankara. Aileler de yaşlı biz onları nasıl söyleyelim güzel değil falan diyolar bende neyse o zaman başka düşüneyim diyorum
kelebegim123 champanne ya kimseye göre isim seçmeni tavsiye etmem sonuçta senin çocuğun bu içinden ne geçiyorsa onu koymalısın bence ilerde pişman olmamak için Ya da iki isim koy 1 tane daha standart 1 tane de bu beğendiklerinden