rabiisso Kızlar iyi akşamlar. 33+3 kanama oldu akşam. Acil hastaneye geldim rahim ağzı yumuşamış. Ciğer geliştirici vurdular. Yarın belli olacak bana dua edin 2 hafta daha beklesin 🥺🥺
smnkl rabiisso bende oğlumu 33 haftalık suyum geldiği için doğurdum acil sezeryan şuan 9 yaşında:) içiniz rahat olsun atlatıyorlar herşeyi büyüyüp koca çocuk oluyorlar🤩
rabiaaaln Ay sağlıkla olsun inşallah herşey korkmayın bende ilk kızımı 34 te doğurmuştum canı içinde olsun yeter ki
Elisa0110 smnkl kasıkların da ara ara giren Bi ağrı oluyor muydu bende 33 oldum da biraz çok yürüyünce kasığım da ağrı oldu
rabiisso Elisa0110 geçen hafta oluyordu. Doktorum fitil ve bir ilaç verdi idrar yolu enfeksiyonu olmuşum. Birazda kanda enfeksiyon var bilmiyorum ki onlardan mı
cokol rabiisso kanama dediğiniz açık renkli pembe lekelenme gibi mi ? Bende de öyle bişey oldu ardından hafif vuran sancılar var da önemsemedim gitmedim bu haftalarda normal diye