minikmucizem26 Acilden giriş yaptım ben biraz bekletiyorlar orada bir siniriniz bozuluyor ilk muayene edenlere sinir olmuştum bende ama çok takılamadım bende aklım bebekte olduğu için refakatçi eş kalamıyor sadece ziyaret saatlerinde gelebiliyor doğum odasına çıkana kadar tek oluyorsunuz çalışanlar yardımcı oluyor o doğum odasına kadar olan süreç biraz katı kötü geliyor insana yattıktan sonra daha rahat oluyorsun çalışanlardan dolayı bir sıkıntı yaşamadım ben başı hariç sizede iyileri denk gelir inşaAllah onun dışında doğumu odada yapıyorsunuz daha sonra servise geçiriliyorsunuz işlemlerden sonrada sıkıntı yoksa taburcu ediyorlar zaten çok kalabalık bir hastane yardımcı olabilmişimdir umarım😊