Arkadaşlar Ocak ayında Hsg çektirmiştim sonuçları iyi normal denedik şubat ayında gebelik olmadı Dr bu ay Letu + Ovitrelle tedavi verdi iğneden 8 gün sonra Progestan vajinal fitil yazdı günde 3 kez , normalde benim Yumurtlamadan hemen sonra göğüslerimde ağrı başlardı şuan hiç bir ağrım yok bide kasıklarım da çok hafif bir ağrı gelip gidiyor sürekli değil kısa süreli sizde belirtiler var mı?