5 hafta 3 günlük gebeyim. Dün doktora gittim kese var bebek yoktu. Bende hala mide bulantısı yok, çook az. Sadece göğüs ucumda sızı var ve belimde ağrı oluyo. Üstelik bebeğide göremedik diye endişeliyim. Normalmi acaba. Göğüs ağrımda 1 hafta önceye kadar çoktu şimdi azaldı🥲endişeliyim