hghg Kızlar Niveanın lumınous 630 çatlak kremini kullanan var mı ? Doğum sonrası yeni oluşmuş çatlaklarım için aldım 4 haftada etki etmeye başlıyormuş sözde bakalım işe yarar mı sizce ?
ebrargrbz hghg ben hamileliğimde de doğum sonrasında da lierac kullandım hala kullanıyorum çatlaklarıma çok iyi geliyor ciddi derecede geçirdi diyebilirim
ebrargrbz hghg düzenli kullanımda evet işe yarıyor ben duş sonrası temiz cilde masaj yaparak sürüyorum dairesel şekilde
dozkaraca Ben de durdum durdum 34te çatladım. Lirrac kullanıyordum ama aksatmıştım. Şimdi ne sürsem doğurduktan sonra da sürmek lazım dimi?
hghg dozkaraca bende son haftalarda çatladım 40 haftada doğdu bide bebeğim karnım inince çatlaklar daha belirgin ortaya çıktı 🥲 hamileyken de doğum sonrası da kullanmak lazım krem yağ falan
ebrargrbz hghg umarım etkisini görürsün teendyoldan alırsan satıcıya dikkat et sadece kendi satıcısından al 😂💗