Cansin_01 Ne zaman vuruldun canım ben geçen ay kullandım ama gebelik olmadı bu ay yeniden vurucam klomen kullanıyorum
nazliay8 Merhaba kızlar benim de sat 10 mart klomen kullandım 2 gün önce de ovitrelle yaptım çatlatma için bakalım hepimiz hamile kalalım inşallah 🥰