9 haftalık gebeyim b12 düşük bebek küçük olduğu için riskli olur diye ila yada iğne yazmadı doktor hamile olmadan önce düzeltmiştim iğnelerle ama hemen yine düştü benim dibi beri böyle b12 emilimim az. Şimdi doktor besinlerle düzeltmen gerek ama çok zor emilimin az dedi ben yine beslenmeme dikkat edeceğim b12 içeren şeyleri yiyeceğim ama düzelmeyeceği kesin yine emilim az Çünkü bende her zamn düşüktü yani Sizde b12 düşüklüğü yaşadınız mı bu haftalarda yada diğer haftalarda bebeğin gelişimini etkiledimi ? Düzelmezse ne yapıcam şimdi siz neler yaşadınız bu süreçte anlatırmısınız