ingilizceci canım ilk kalktığın zamanlar biraz zor oluyor sadece en kötü olarak anlatılan aslında o, koluna girecekler zaten yardımcı olacaklar, sadece nefes al ver halledersin 👌🥰 ben de ilk iki üç kere zorlandım kalkarkan (dua okuyarak kalktım hep), o gecenin sabahına kendim ayaklandım yardım almadan, annem görünce şaşırdı tabi panik de yaptı biraz 😊 kalkınca yine yardım etmesini istedim, sen de iste çok da kendinş yorma yaparım ederim diye (elbette yaparsın ama acele etme yani yavaş yavaş anladın mı 😉)
Sonra ameliyat sonrası narkoz ağrısı genelde omuzlara vuruyor bol bol kahve iç, bitter çikolata da etkili 👌
Ameliyat yerinde yara görmedim ben hiç, yapıştırma zaten dikiş bile yok, ağrı da olunca ağri kesici içiyosun zaten 😊
Bir tavsiye daha… (Bunu ben yapmadım önemsemedim😕 sen yap 👌😉) mutlaka sıvı ağırlıklı beslen, çorba hoşaf tüket bol bol katıya çol girme daha çabuk toparlarsın Allah’ın izniyle🥰
Hayırla gelsin 🤲