surpriz_anne kuzum benim ilk gebeliğimde öyleydi şimdikide öyle yaklaşık 10 gün geç söylüyorum sat ı ,zaten anlamıştım çünkü ilk gebeliğimdede adet olacak gibi sancı çekip olmamıştım bundada öyle hatta sürekli oldum zannedip lavaboya gidiyordum meğer geç döllenme olmş,adetim hep gecikir benim sende öyle bişey var mı bilmiyorumda