emine136 merhaba,
İyimi kotumu diye degerlendiremem tabiki ama korkmanizi gerektirecek birsey degil ilacla cok cabuk olmasi gereken seviyeye geliyor. Benim hamilelikle birlikte 5,00 cikti 2,50 olmasi gerekiyormus en yuksek 1 ay duzenli ilac kullanimi ile 2,40 lara dustu.
Kontrol altinda hemen duzeliyor 🌸