3boysmom ben de hep Rabbime dua ediyorum ve bekarken tuttum hani ben sürekli böyle ikizlerim olsun hep istemişimdir hemen evleneyim çocuk yaparım diye ama nasip olmadı vardır Rabbimin bir bildiği Aralık 2025’te dış gebelikten dolayısa sağ tüp alındı ya kusura bakmayın ama herkes diyor ki işte sağ tüp erkek tarafıymış bilmem ne ben çok üzülüyorum Rabbim sağlıklı sıhhatlisini versin hep böyle dua ediyorum sizce böyle bir şey var mıdır