Kızlar 4,5 sene oldu sezaryen olalı. Şimdide 33 haftalık hamileyim. Bugün sezaryen yerimde içten ağrı sızı oluyor ara ara. Çekilme gibi. Doktorum izinde, salı randevum var salıya kadarda ulaşamam kendisine. Sizce normal midir? Yaşayan oldu mu daha önce?