NesZey valla benim usg’me buradaki tecrübeli annişler hep erkek diyordu ben kız hissediyordum doktorda 2 kez kız demişti. Ama sonuç erkek. Beninkine benzemiyor yuvarlak ve derli toplu duruyor sizin bebiş. Benimki yayık ayranı gibi bacak bi orada bi buradaydı kesesi de yamuk yumuktu ahahah. Oğluma hamileyim