gngr_kra 16 haftalık gebeyim bugün kontrolde bebişin eşinin rahime çok yakın olduğunu kontrol edilmesi gerektiğini söyledi dr ağır kaldırma ıkınma iş yapma vs dendi moralim çok bozuk korkuyorum sizce düzelirmi dersiniz
Tortilla gngr_kra canm benımde 11 de oyle demıstı 15+5 teyım yukarı cıkmıs dedı. Ilerleyen haftalarda cıkar 30 da bıle çıkan olmus
mucizebebeklerimiz gngr_kra hiç korkma canım doktorun dediklerine uy haftalar ilerledikçe genelde kendi kendine düzeliyor benim ilk gebeliğimde de aynı sorun vardı hatta yolculuk yaptığımda çok az bir leke gelmişti ama bir sıkıntı olmadı ağır kaldırmadım çok dolanmadım ayakta dikkat ettim dinlendim çok şükür kızım şuan 3 yaşında ve sağlıklı ❤️
mervekalkann gngr_kra 22. Haftama kadar aynı şekildeydi detaylı ultrasonda yukarı çıktığını öğrendim erken haftalarda olabiliyor moralini asla bozma 🌸
Sinerjik Haftan ilerledikçe rahim buyudukce yukarı çıkıyor ağır kaldıramamaya dikkat etmen yeterli. Benimde öyleydi zamanla yukari çıktı, birde kanama riskine karşı belki ilişkiye dikkat edebilirsin. Benim o ara yasaklamıştı
gngr_kra Sinerjik evet banada aynı şeyleri söyledi pskolojikmi bilmiyorum kontrolden beri rahmin kasılıyor
anneoluyorm Bende öğlen aynı postu açmıştım 🥲 aynı şeyi ben de bugün duydum. Hiç bilmiyordum böyle bir şey ben de çok şaşırdım. Ah annelik.. inşallah sağlıkla kucağımıza alırız, kolaylıkla
marlam gngr_kra öyle düşünme canım kötüyü getirme hep iyi düşün sağlıcakla doğurdun anı güzel günleri
busnaz damla6565 ayrıntılı ultrasondan sonra 15 günde bir tekrar perinatolojiye gitmeye başladım sanırım 25-27. Haftalarda tekrar baktıklarında düzelmişti
cinderella gngr_kra benimde öyleydi 15-16. Haftalarda bugün detaylı ultrasona girdim 24. Haftadayım hala öyleymiş çıkar inş bilemiyorum