asllli11 merhaba ben internette yorumlarda Hisar Çamlıca’da Umut hanımın iyi olduğunu duydum ancak Tuğba hanıma muayene oldum gebelik öncesi testler için gitmiştim. Tuğba Hanım görüşmede gayet sıcak iyi davrandı ancak tahlil sonuçları için kendisi geri dönüş yapmadı ben aradım size dönüş yapacağız dendi daha sonra hemşire yada bankodaki birileri aradı b2 niz eksikmiş şu şu ilacı kullanın gibi şeyler söylediler reçete vermediler ben doktorla muhattap olmak isterdim açıkçası belki ona başka sorularım olacaktı, bilgi akışı doktordan görevliye ordan bana şeklinde olmasaydı keşke sonuçta yanlış anlaşılmalar da olabilir. Buyüzden bir daha gitmedim sonrasında başka bir hastaneye farklı bir doktora gittim ilk muayenede bana numarasını verdi whatsapptan her zaman ulaşabilirsiniz dedi bu da bana güven verdi açıkçası şuanda hamilelik takibimi de kendisi yapıyor.