rumeysa_ttkrky16 elifyerebasmaz benim son 52 gün yazıyor 😂 Nisan sonu annesimiyim mayıs başı mı bilmiyorum bebiş karar verecek 2. Oglumdaki gibi olursa erken olurum
gerigeldik tugall merhaba bende an itibariyle 34+3 oldum günümüz aynı 🌸 devlete mi özele mi gidiyorsunuz? Erken tarih vermişler o yüzden soruyorum, bana henüz tarih söylenmedi
tugall gerigeldik özele gidiyorum ben bebek hafta kilo olarak önde gidiyor birde ilk nst ye girdim biraz sancı çıkmış zaten bende hissediyorum sertleşme oluyor diye söylüyordum ben sordum özellikle doktoruma ona göre bir gün belirledik
gerigeldik tugall hafta olarak erken değil yanlış anlaşılma olmasın, en az bir ay önceden tarihi vermiş ya ona şaşırdım. Sağlıkla kucağınıza alın 🌸
sevacano elifyerebasmaz 36+60uygulama 22gun gösteriyor henüz ne odası ne çanta nede bir şey hazır değil son haftalara birakmak hastaymış afirlasmadan yapmak gerek calisdigim için fırsat yok
atesvesu elifyerebasmaz son 17 gün sezeryan tarihimizi aldık valizimiz hazır üç numara da gelince beni neler bekliyor merak ediyorum 🤭