Öncelikle geçmiş olsun 6 haftalıkken testler yapıldı idrar yolu enfeksiyonu vardı ama çok yüksek değildi tedavi yapıldı 20 haftalık olduk şimdi geçen hafta verdiğim tahliller ilkine göre çok daha yüksek çıktı yine tedavi başlatıldı çok zorluyor ama umarım geçer