Kızlar 7 haftalık olduk çok şükür. Ama 2 haftadır giderek artarak ağız tadım zehir gibi bir hal aldı gün boyu geçmiyor sürekli yatma uyuma isteğim var. Hastalanmış gibiyim.Kendi evim özellikle mutfağım midemi kaldırıyor. Evde durmak istemiyorum. Üstelik çalışıyorum. Yeme içmeden zevk almıyorum ve ağız tadı bozulunca gerçekten yaşamaktan zevk almıyormuş insan. Bebişlerimizin canları sağolsun ama bu hisle nasıl baş ettiniz veya ediyorsunuz🧐🌸