Nazliip canım bende sezeryan oldum bugün 2 hafta oldu öncelikle kesinlikle korkmanı gerektirecek hiçbir şey yok burada işte kötü şeyler yazanlar olmuştu bende okuyup stres oluyordum ister istemez spinal anestezi ile oldum başlamasıyla bitmesi bir oldu başladılar aradan 10 dk bile geçmedi bebeğin sesini duydum beni de 20 dk falan max sonra bitirip çıkardılar hiç ağrı sızı hissetmedim sadece burda başınızı oynatmayın mideniz bulanır demişlerdi bende oynatmamaya çalıştım bulanırsa falanda hemen ilaç veriyorlar damardan anında geçiyor odaya geçtim yattım ağrı sızı yok zaten yavaş yavaş hissiyatım geldi özel hastanede doğum yaptım ağrı kesici verdikeleri için ağrım yine olmadı üzerimi giydirdiler ayağa kaldırdılar biraz zor oluyor ilk etapta kalkmak basınç hissediyor gibisin ama emin ol yapılmayacak kadar değil bir iki adım at hemen açılıyorsun bol su iç dediler kahve iç dediler içmeye başladım saat başı kalk 20 dk yürü dediler kalktım ve hep yürüdüm ne kadar yürürsen o kadar iyi hissedersin dediler ve ben gerçekten yürüyünce bu kadar iyi hissedeceğimi düşünmemiştim gerçekten yürümek inanılmaz derecede o basıncı varsa ağrıyı alıyor sabaha kadar her fırsatta kalkıp yürüdüm 2. Gün çok daha iyiydim eve geldim çok şükür şuan öyle bir ağrı vs yok sadece o kısımda uyuşukluk var o da normaldir yani aslaa korkma stres olma