melisa0619 İkili tarama testinde papa 14.0 değer çıktı ve F beta HCG sonucu 116 çıktı değer yeşil tık ama değer normal değil deniyor sonuçlar böyle çıkan var mı
Havin49_ melisa0619 benim doktorum doğru sonuç vermiyor ikizlerde yapmaya gerek yok dedi bende yapmadım
Aycicegim melisa0619 ikili üçlü tarama önermedi doktorum ikizlerde yanılma payı olur dedi yaptırmadık direkt fetal dna yaptırdık bizde