baharsst Kızlar ya ben gebelik planladığım icin şeker yemeyi engellesin hemde folik asit olaun diye pikassos ilacı kullaniyorum 3 aydır. Hamile olduğumu ogrendim. 4+5 de keseyi gördük. Su an 5+1 oldum. Folik asit icin bu ilaca devam eden var mi