tamamomy Kızlar yarın muayene olmaya gidicem 8+0 olucak 6. Haftada görünmemişti bu hafta tekrar çağırdı lütfen dua edin hamişler ve annişler bende yârın bebeğimi göreyim kalp atışını duyayım 🐥🥹🤲🏻
Onay2018 tamamomy merhaba keseniz büyüyor mu aceba bende normalde 8 haftalık hamileyim ama kesede bebek gözükmedi
tamamomy Onay2018 6+0 da gittim 14 mm dedi 6+6 da 23 mm dedi 25 mm den sonra artık kesin görünmesi lazım yoksa kürtaj dedi bende korkuyorum bir hafta olucak gidicem size vajinal mi bakıldı karından mı ve keseniz kaçtı
Onay2018 tamamomy benimki 8mm idi sonra 6mm ölçüldü vajinalda bakıldı ama hiçbir şekilde embriyo oluşmamış bide tüp bebek ile hamile kalmıştım kürtaj dedi doktor
tamamomy Onay2018 burda yazanlar 10. Haftaya kadar bekleyin 9. Haftadan sonra bile gören varmış ama doktorlar hemen kürtaj diyor bende bilmiyorum da sağlıkla bebeklerimizi kucağımıza alalım inşallah🤲🏻
Onay2018 tamamomy bide idrara sıkışık gidin vajinal bakıldı mı hiç size birkaç doktora daha gidip fikirde alın
tamamomy Onay2018 inşallah 🙏🏻yarın farklı doktors gideceğim diğeri normalde salı kürtaj yapacaktı 🥺olur sıkışık gideyim şimdiye kadar hep karından bakıldı