Bende 7. Ayımdayım hala yaptırmadım bi dahaki ay yaptırmayı düşünüyorum ınstagramda bi kaç yer buldum. Hem erken yaptırıp napcan boşuna evde bayatlıcak. Trendyoldan hangi satıcıdan yaptırdınız acaba?? Memnun kaldığınız öneri olcak çikolatanın tadı güzel olan