arzucagil ccctttt canım kıza benzettim ama 12. Haftada daha net oluyor nubu çok hafif yukarıya doğru duruyor o şekilde yukarıya ivme kazanırsa erkek derim
arzucagil Elisa0110 erkek isimlerini de düşünmeye başlayım ben kız gibi hissettiğimden hep kız ismi düşünüyordum burda genel yorum erkek çıktı☺️
arzucagil kelebek_2 ☺️☺️☺️ ben hiç anlayamıyorum ya gülüyor gibi mi ☺️ cinsiyet konusunu çok araştırdığım için nubtan tahminde bulunabiliyorum ama gerisi yok
arzucagil kelebek_2 kaç haftalık sırtı dönük olduğu için nubunu tam göremiyorum ama kese şekli yapısı erkeğe benzettim kuzum 💙
kelebek_2 arzucagil kız baksana sanki gülüyor bu tarafa bakmış 😂 direk bakınca gördüm bilmiyorum doğru mu ama maşallah yaaa mutlu oldum sağlıklı olsunda Allah sağ salim kucağına almayı nasip etsin canım beniiim💕
arzucagil kelebek_2 maşallah çok minikk bi sonraki kontrolünde de at foto yine bakalım. İlk bebeğin mi