Karahisari Güzel👍🏻 ama daha fazla geciktirmeyin. Bir de bazı yerler belki bebek büyümüş diye kabul etmeyebilir belki bilemiyorum. Bizim üni. Hastanesinde 18-22 hafta yazmışlar 22den sonra almazlar mıydı hiç sormadım. rozdmr
rozdmr Karahisari devletten randevu bulmaya çalışıyordum fakat bulamadım ne yazık ki o arada hekim araştırıp karar verene kadar da en uygun bu tarihe bulabildim :( teşekkür ederim yanıtınız için
rozdmr burcuo devlet hastanesinin azizliğine uğradım istediğim hekimden de ancak bu tarihe bulabildim :( ideal dediler ama çok kararsız ve çaresizim
mervekalkann rozdmr Tam tersi gayet ideal oluyor. 21+2 de doktor beni göndermişti 22. Haftanda gel diye.