Saratln Arkadaşlar merhaba 4 aylık hamileyim.. Yaklaşık bir aydır sol ayağımın baş parmağımın tırnağının köşesinde kan gibi leke oluştu böyle ayağınza bişey düşmüş gibi.. başta öyle sandım baktım diğer ayağımdada aynı şey oldu. Bayadır varda ben meraktan soruyorum sizdede oldu mu neden oluyor bilginiz var mı.. Kan ilacı progestan vitamin aynı anda alıyordum ondan olabilir mi..
Dimple23 Saratln tüm damarlarımızda basınç var ..benşm göz damarlarıma kadar etki ediyo bazen bakıyorum burnum kanıyo bazen bakıyorum gözğme kan oturmuş
zuzulice Saratln canım kan ilacını aç karına pregestanı kahvaltıdan sonra vitaminleride gece alabilirsin hepsi bi anda olmamalı bence
Saratln zuzulice hepsi bi anda dediğim yani aynı günde hepsini alıyorum demek istedim. Biliyorum yoksa aç karnına kan ilacı. Progestan tok karnına.☺
Umaymoms Kızlar farklı bisey ama Benimde boyun bölgemde et benleri oluştu suanda minicik. Doğumdan sonra büyüyüp normal ben olacağını söyleyen kişiler var bilemiyorum cok üzülüyorum
Saratln Umaymoms et benleri bence kaybolan şeyler. Benim bekarken koltuğum altında vardı ben farketmeden kaybolmuş
Umaymoms Saratln işte hamilelikte çıkanlar kalıcı oluyormus neden bilmiyorum doktora Doğumdan sonra ancak gidip tedavisi ettirebilirmisim suan bisey yapılmazmış