naranta Kızlar 13 haftalık oluyorum yakında saçlarım normalde bakırdı ama dipler tabii beyaz kahve geliyor berbat görünüyor artık, normal boyaya gözüm yemedi kına yakayım diyorum tecrübesi olan var mı
BKZ 3 hafta daha bekleyebilirsen doktor bana 16. Haftada green therapy organik boyayla boyayabileceğimi söyledi
pinkolojii BKZ benim doktor hiç bir boyaya izin vermedi😢 diplerde 1 cm bırakalım kuaföre öyle boyatayım diyorum kesinlikle olmaz dedi. Bu marka ile boyayayım nasıl olur mu desem😅 saçlar 1 ay sonra felaket görünecek çünkü
orhismommmmmm naranta sorun olmaz balım chat cpye sordum sorun olmaz dedi bari bende ellerıme yapayım
naranta orhismommmmmm ayyyy cok tesekkurlerrr ben de iceriklerini fotolayip attim simdi gptye de sorun olmaz dedi ayni sekil🥹🥹🥹
BKZ pinkolojii bebeklerimiz sağlıklı olsun da saçımız bi süre varsın kötü görünsün doğunca boyarız napalım 🙃
naranta pinkolojii yani en kotu kinayla kendi dip renginize dogru bir renk elde edebilirsiniz ama bildigim kadariyla amonyaksiz boyalar da ok… benim kinaya yonelme sebebim astimim var yani amonyaksiz boya bile tikayabilir:')
naranta kizlarrrr guncelleyeyim sizi kinayi yaktim cok guzel oldu ama banyo dus batti hep boyadan daha cok etrafi pislettim herhalde zamanla elim alisacak size fotolari da birakiyorummm beyazlari kapatmadi ama…