aysearsss 26+4 üm ta 2 hafta önce serviks 25 mm ölcüldü hep dikkat ettim ama bugün bi yarım saat dinlenerek de olsa yavas yürüdüm eve gelince kasık ağrım oldu arada batma oluyo sizce normal mi
buse76 aysearsss doktorunuz ne dedi rahim kısalığı için baya kısa çünkü erken doğum riskiniz var mı çok dikkat edin
nurmom_ Doktorunuz daha iyi bilir ama bu haftalarda rahim ağzı uzunluğunuz sınırda gibi daha dikkatli olmalısınız benim de yoğun kasılmalar sonucu 2.1 düştü şu an yatarak dinleniyorum ciğer geliştirici yaptırdı doktorum daha dikkatli olun lütfen🙏
nurmom_ aysearsss aysearsss Bebek bir yerde toplanıp sertleşiyor ve o an nefes bile alamıyorsunuz boğazınızda bir yumru var gibi özellikle uzanırken buna sancılar da eşlik edince kritikleşti
aysearsss buse76 evet var ama dikkat edersen sorun olmaz dedi ben de yemek temizlik ya da uzun yürüyüs yapmıyorum eğilme kalkma vs. progestan kullanıyorum günde 3 tane öyle yani dua edin zamanında gelsin🙏
buse76 aysearsss inşallah zamanında gelir Cnm ama bol yatman lazım elinden geldiğince fazla yürüyüş de yapma